Я - педагог і особистість

Я – щаслива людина в багатьох життєвих ролях: дружина і мама, колега і наставник, друг і співрозмовник. А ще – я вчителька. Щоранку, дорогою до школи, я іду «дорогою вітань»,  коли всі діти, з якими я зустрічаюся, вітаються і посміхаються мені у відповідь. Я не можу уявити свого життя без щоденних зустрічей з дітьми, такими різними і неповторними. Відчуття приналежності до їх долі робить моє життя красивим і корисним. Бо зрозуміти цей складний світ дитині дуже складно, вона потребує допомоги дорослих. Але чи будь-який дорослий може їй в цьому допомогти? Переконана, що ні. Допомогти їй може лише той, хто сам в достатній мірі володіє знаннями про цей новий світ, приймає все нове і здатний змінюватися. Це – Вчитель… Людина, близька до ідеалу.  Який він – Новий сучасний вчитель? Він актор, він той, хто вміє робити все.  Так, я вмію складати вірші, вишивати, готувати, фарбувати стіни, вирощувати квіти…  Але чи робить це мене вчителем? Гадаю, що ні... Адже за новими Державними стандартами освіти ключовими фігурами школи є учень та  творчий, незалежний, конкурентноспроможний, різнобічний, культурний вчитель. Я сформулювала для себе власні критерії визначення особистості сучасного вчителя, які включають в себе як особистісні  якості, так і професійні характеристики. І в цьому мені допомагають мої учні. Для них я намагаюся іти в ногу з часом, бути уважною і тактовною, не обмежуватися сферою лише свого предмету, бути ідеальним психологом щоб проникнути в дитячу душу, допомогти вирішити їхні проблеми чи дати цінну пораду. Адже немає  більшої радості у світі, ніж глянути в усміхнені, повні довіри дитячі очі. Немає більшої гордості, ніж учнівська перемога, до якої ми ішли разом. Немає більшого вчительського щастя, ніж щасливі життєві долі вихованців. 

Немає коментарів:

Дописати коментар